aku!!!!














nk tau sal aku??? herm....klu xnk sudah la...just utk org yg nk tau..hehehehehe





aku xpndai nk karang sbenarnye....just ska2 jew nie....hati pown pening...... aku nie seorng yg pendiam... tp bila dh jmpa org yang geler2...skali dgn aku jd gler..hik2..ntah la.. org ckp sikap aku nie mcm2....kejap cm ini lah..kjap mcm itu lah...smetimes aku bleh jd prangai bdk2 n dewasa.. aku pown xtau..aku tau pown org yg gtau..hahahahaha aku ska berkwn..tp aku takut nk berkwn..erm cmna tu enk..aku nie orngnye simple jeee....xbnyak kerenah..yeke??? yela kot.. tp yg aku tau la kan...klu org xkco aku..aku xkco org tu..n then aku nie ssh nk dpt kwn bek... ntah la..bg aku semua kwn2 aku kwn yg bek...mna da jahat..hahahaha klu org len msti da sorg yg rapat dgn diorg kan..tp aku x..coz aku xska cm tu....aku nie ank kembar..aku da adik kembar yg chubby2.. kmi nie klu dkt ska jew gaduh...bila jauh nangis2 klu xjmpa...hahahahaha tu aku la...adik aku tu ntah xrindu kt aku pown.. xpe lah aku kan kakak..mcm iklan tu...bosan btul karang2 nie....tp cita-cita aku dulu wartawan. dlu aku rajin la karang2 nie kan..tp bila dah aku giat dalm bidang kira2 nie...so aku dh kurang dlm penulisan.. aku minat wartawan nie coz keje dya cm best jew....myb aku nk ganti kje my dad...tp dya plak xksi aku giat dlm bidang tu..coz dya ckp kje tu bnyak risiko...erm risiko pe enk.. aku rasa cm besa ja.....bru2 nie aku dpat tawaran tmuduga untuk jd wrtwan n pengacara di rtm... tp keadaan tidak mengizinkan..huhuhuhu sedeynye......tp xpe...org yg aku syg ckp myb da hikmah disebalik semua nie..myb tu bkn rezeki aku.....thanxxxxx syg... nak tau ke spe syg aku tu?? hahahahaha xbleh la....biar lah rahsia... k.lah aku xtau nk cter pe lg... da pape pertnyaan..ckap jew... bye... salam....










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

Tiada ulasan:

Catat Ulasan